Har du opplevd å gå tom for linser fordi du har glemt å kjøpe nye?
Med et linseabonnement får du linsene automatisk tilsendt hver måned, og betalingen ordnes enkelt med månedlig autogiro i banken din.
Dette er inkludert i linseabonnementet:
- Nye kontaktlinser hjem i postkassen din hver måned
- Ubegrenset antall linsekontroller hos din lokale c)optiker
- Akutthjelp hos over 170 c)optikere over hele landet
- Du kan ta pause i abonnementet i opp til to måneder
- Ingen oppsigelsestid
- Månedlig betaling med avtalegiro
- Linsetype eller styrke kan endres ved behov (Din optiker hjelper deg med dette)
- Tilgang til kundeservice på telefon (800 12 581) alle hverdager mellom kl 09.00 – 17.00
Hva koster et linseabonnement?
Prisen på et linseabonnement vil variere ut i fra hvilke linser du bruker. En av fordelene med et abonnement er at du fordeler kostnadene utover hele året. I stedet for å betale et større beløp hver tredje eller sjette måned, betaler du et lavere månedlig beløp.
Hva gjør jeg hvis jeg trenger ekstra linser?
Du kan bestille ekstra kontaktlinser på to måter:
- Ring kundeservice og bestill derfra. Du betaler da med Visa/Mastercard over telefon
- Gjør en ekstra innbetaling over bank. Du betaler da inn samme beløp som det du blir trukket for hver måned. Beløpet betales inn til konto 1503.12.88972. Du må oppgi ditt KID-nummer for LinseBoksen når du betaler. KID-nummeret finner du på kontrakten din. Vi sender deretter linsene hjem til deg, Leveringstid er ca 7 – 10 arbeidsdager.